Containers

Friday, 05 February 2021 05:42

ကွန်တိန်နာ အကျပ်အတည်းကြောင့် စားသောက်ကုန် တင်ပို့မှု အခက်အခဲကြုံနေရ

ကွန်တိန်နာ အလွတ်များကို ရောက်ရှိနေသည့် ဆိပ်ကမ်းမှ အာရှသို့ ပြန်လည်သယ်ဆောင်ဖို့ကို ဦးစားပေး လုပ်ကိုင်နေကြတဲ့အတွက် ပြည်ပသို့ ကွန်တိန်နာဖြင့် စားသောက်ကုန် တင်ပို့ဖို့ ကွန်တိန်နာများ ရှားပါးပြတ်လပ်နေတဲ့ အကျပ်အတည်းဖြစ်ပေါ်နေပြီး စားသောက်ကုန် တင်ပို့မှုကို ရေကြောင်းပို့ဆောင်ရေးမှာ အခက်အခဲကြုံနေရတယ်။

Tuesday, 26 January 2021 08:20

ကာရစ်ဘီယံ တွင် ကုန်သင်္ဘောတစ်စီး အမှတ်မထင် ပျောက်ဆုံးမှုဖြစ်ပွား

ဘိုလစ်ဗီးယား မှတ်ပုံတင် အထွေထွေ ကုန်စုံတင် သင်္ဘော ငယ်တစီး ဖြစ်တဲ့ CARMEN 1 ဟာ သင်္ဘောသား ၁၀ ယောက်နဲ့အတူ ကိုလံဘီယာ ကမ်းလွန်တွင် ဇန်နဝါရီ ၂၁ ရက်နေ့ကထဲက ပျောက်ဆုံးနေတယ် လို့သိရပါတယ်။

Monday, 14 December 2020 10:21

ဆော်ဒီအာရေဗျ ဂျက်ဒါးဆိပ်ကမ်းမြို့တွင် ရေနံတင်သင်္ဘောတစ်စင်းပေါက်ကွဲမှု ဖြစ်ပွား

ဆော်ဒီအာရေဗျနိုင်ငံ ပင်လယ်နီကမ်းရိုးတန်းရှိ ဂျက်ဒါးဆိပ်ကမ်းမြို့ တွင် သင်္ဘောတစ်စင်းပေါက်ကွဲမှုဖြစ်ပွားခဲ့ကြောင်း ယနေ့ထုတ်ပြန်သော သတင်းများအရ သိရသည်။ယမန်နေ့က ရေနံတင်သင်္ဘောတစ်စင်းပေါက်ကွဲမှု ဖြစ်ပွားခဲ့သည်ကိုတွေ့ရှိခဲ့သည်ဟု ရေကြောင်းထောက်လှမ်းရေး ကုမ္ပဏီတစ်ခုဖြစ်သည့် Dryad Global က ၎င်း၏ဝက်ဘ်ဆိုဒ်တွင် ဖော်ပြထားသည်။

Saturday, 12 December 2020 11:26

ONE Apus မှ ရေထဲ ပြုတ်ကျသည့် ကွန်တိန်နာများ သင်္ဘောက လျော်ရမှာလား အာမခံကုမ္ပဏီကလျော်မှာလား

ONE Apus မှ ရေထဲ ပြုတ်ကျသည့် ကွန်တိန်နာများ သင်္ဘောက လျော်ရမှာလား

Thursday, 10 December 2020 03:12

တရုတ်-စင်ကာပူအတွက် ကွန်တိန်နာခ ၄ ဆ မြင့်တက်

အာရှတိုက်တွင် ကွန်တိန်နာရှားပါးမှုသည် ရေကြောင်းပို့ဆောင်စရိတ် မြင့်တက်စေသည်။

Tuesday, 08 December 2020 06:12

ကိုဗစ် ကာကွယ်ဆေးဖြန့်ဖြူးရေးအတွက် အအေးပေးကွန်တိန်နာ လိုအပ်ချက် မြင့်တက်မည်

ကိုဗစ်ကာကွယ်ရေးထိုးဆေးတွေဟာ အအေးဓာတ်ဖြင့် အမြဲမပြတ် ထားဖို့ လိုအပ်တာကြောင့် သယ်ယူပို့ဆောင်ဖြန့်ဖြူးရေးမှာ အအေးပေးကွန်တိန်နာ Reefer Container တွေ မရှိမဖြစ် လိုအပ်တာမို့ အအေးပေးကွန်တိန်နာ လိုအပ်ချက် မြင့်တက်လာနေပါတယ်။

Saturday, 05 December 2020 17:12

Update: ကွန်တိန်နာများ ဖရိုဖရဲဖြင့် ONE Apus ဂျပန်ဆိပ်ကမ်းသို့ ပြန်လှည့်

Chidori Ship Holding LLC က ပိုင်ရှင်ဖြစ်ပြီး NYK Shipmanagement Pte Ltd က မန်နေဂျာများ ဖြစ်သော ကွန်တိန်နာသင်္ဘော ONE Apus (IMO # 9806079) သည် တနင်္ဂနွေ၊ နိုဝင်ဘာ ၃၀၊ ၂၀၂၀ တွင် ပစိဖိတ်သမုဒ္ဒရာအတွင်း ခုတ်မောင်းနေစဉ် ပြင်းထန်သောရာသီဥတုနှင့်ကြုံတွေ့ရပြီး တင်ဆောင်ထားသည့် ကွန်တိန်နာများ ပြိုလဲကုန်ပြီး ပျက်စီးဆုံးရှုံးမှုများ ဖြစ်ပွားခဲ့သဖြင့် နောက်ကြောင်းပြန်လှည့်ခဲ့သည်။ ဂျပန်နိုင်ငံ ကိုဘေး(Kobe) ဆိပ်ကမ်းသို့ ခန့်မှန်းရောက်ရှိချိန် (ETA)မှာဒီဇင်ဘာလ ၈ ရက်ဟု သတင်းထုတ်ပြန်သည်။ အထူးသတိထားပြီး ခုတ်မောင်းလာနေသည်ဟု သိရသည်။

Saturday, 21 November 2020 16:43

ကွန်တိန်နာငှားရမ်းခများနှင့် ကွန်တိန်နာ ပို့ဆောင်ခ နှုန်းထားများ ဈေးခုန်တက်

ကွန်တိန်နာသယ်ယူပို့ဆောင်ရေးတွင် ပို့ဆောင်ခနှုန်းထားများ မြင့်တက်ခဲ့ပြီး အာရှ - ဥရောပနှင့် ပစိဖိတ်ဖြတ်ကျော် ကုန်သွယ်ရေးလမ်းကြောင်းများ၌

Saturday, 21 November 2020 15:48

CMA CGM က နှစ်ကုန်ပိုင်း အခြေအနေ ပိုကောင်းမည်ဟု ခန့်မှန်း

ပြင်သစ် ကွန်တိန်နာသင်္ဘောလိုင်း လုပ်ငန်းစု CMA CGM က စတုတ္ထသုံးလပတ်တွင် အခြေအနေ ထောင်မတ်နေပြီဖြစ်ကြောင်း

Wednesday, 18 November 2020 04:59

ခေါက်ကြေးတိုးပေးရသော်လည်း ခေါက်ရေများလျော့ကျလာသဖြင့် ကုန်တင်ယာဉ်ပိုင်ရှင်များ ထိခိုက်မှုရှိလာ

COVID-19 ကာလအတွင်း ရပ်နားလိုက်သည့်ကုန်တင်ယာဉ်မောင်းများရှိသဖြင့် လက်ရှိမောင်းနှင်နေသည့် ကုန်တင်ယာဉ်မောင်းများကို ခေါက်ကြေးပိုမိုတိုးပေးနေရသော်လည်း လမ်းခရီးတွင် ကျန်းမာရေးစစ်ဆေးမှု အနေ အထားများအရ ခေါက်ရေပြေးဆွဲမှုများမှာ လျော့ကျလာသည့်အတွက် ယာဉ်ပိုင်ရှင်များ ထိခိုက်မှုရှိလာကြောင်း ရန်ကုန်-မော်လမြိုင် ကုန်တင်ယာဉ်ပိုင်ရှင်များထံမှ သိရသည်။

Thursday, 12 November 2020 04:41

အာရှဒေသတွင်း ဆိပ်ကမ်းတွေအထိ ကုန်တင်စရာ ကုန်သေတ္တာ တွေပြတ်လပ်ပြီး၊ ဈေးတက်လာ

ငန်းမဲ “black swan” လို့ ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘောလုပ်ငန်းကြီးတွေက တင်စားခေါ်တဲ့ ကုန်သေတ္တာ အခွံလွတ် ဈေးကွက်တွင်း ပြတ်လပ်သည့် အခက်အခဲမှာ…

Thursday, 29 October 2020 03:45

ကမ္ဘာတစ်လွှား UB-612 ကိုဗစ်ကာကွယ်ရေး ဖြန့်ပေးဖို့ Maersk ကွန်တိန်နာသင်္ဘောလိုင်းက လုပ်ကိုင်မည်

Maersk ကွန်တိန်နာသင်္ဘောလိုင်းက UB-612 ဆိုတဲ့ ကိုဗစ်ကာကွယ်ဆေး ထုတ်လုပ်ပြီး ကမ္ဘာတစ်လွှား ဖြန့်ချိမည့်

Monday, 26 October 2020 02:55

SAIC Motor က ဥရောပသို့ ကားတင်သင်္ဘော ဝန်ဆောင်မှု စတင်

ရှန်ဟိုင်းအခြေစိုက် SAIC Motor သည် ၎င်း၏ ပထမဆုံးသော ဥရောပရေကြောင်းပို့ဆောင်ရေး ၀ န်ဆောင်မှုကို မော်တော်ယာဉ်များသာ သီးသန့်တင်သည့် ကားတင်သင်္ဘောဖြင့် စတင်လိုက်သည်။

Saturday, 24 October 2020 03:30

ဩစတြေးလျ နိုင်ငံ မဲလ်ဘုန်းမြို့မှာ Car Carrier တစီးကို AMSA ထိမ်းသိမ်း

ဂျပန်ပို င် ပနားမား အလံတင် Metis Leader သင်္ဘောကို ITF နဲ့ AMSA တို့ပေါင်း ပြီး မဲလ်ဘုန်း မြို့မှာ ဖမ်းလိုက်တာပါ။ ထုံးစံ အတိုင်း MLC ချိုးဖောက်မှုတွေကြောင့်ပေါ့။ အဆိုပါသင်္ဘောပေါ်က ဝန်ထမ်းတွေဟာ MLC ကခွင့်ပြုတဲ့ ၁၁ လ၊ PMA က ခွင့်ပြုတဲ့ ၁၄ လ ကို ကျော်လွန်နေကြပါပြီ။

Saturday, 17 October 2020 08:15

သင်္ဘောကုန်တင်ကုန်ချလုပ်ငန်း နှင့် ဆိပ်ကမ်းများတွင် ဝင်ထွက်သွားလာနိုင်ရေးအတွက် မြန်မာ့ဆိပ်ကမ်းအာဏာပိုင်မှ အွန်လိုင်းစနစ်ဖြင့် ဆောင်ရွက်ပေးနေ

မြန်မာ့ဆိပ်ကမ်းအာဏာပိုင် အနေဖြင့် ကိုဗစ်-၁၉ ရောဂါကာလဖြစ်ပွား‌ဆဲကာလတွင် သင်္ဘောများ ကုန်တင်ကုန်ချလုပ်ငန်းများနှင့် ဆိပ်ကမ်းများသို့ အဆင်ပြေစွာဝင်ထွက်သွားလာနိုင်ရေးအတွက် အွန်လိုင်းအသုံးပြုကာ စီမံဆောင်ရွက်ပေးလျက်ရှိ‌ ကြောင်း ယင်းဌာန မှ သိရသည်။

Monday, 12 October 2020 03:42

ရေမျောကမ်းတင် MV Jakarta

အောက်တိုဘာ ၁၀ ရက်နံနက်ပိုင်းက ဗီယက်နမ်နိုင်ငံအလယ်ပိုင်း၊ Da Nang မြောက်ပိုင်း၊ Thua Thien Hue ပြည်နယ်ကမ်းခြေမှာ လာတင်နေသည့်

Monday, 05 October 2020 11:22

ရန်ကုန်-မန္တလေးအမြန်လမ်းမကြီးပေါ်တွင် ကုန်တင်ယာဉ်များအားလုံး သိစေရန် အမြန်နှုန်း သတ်မှတ်ထုတ်ပြန်

၁။ ယနေ့ (၅-၁၀-၂၀၂၀)ရက်နေ့ ယခုအချိန်မှ စတင်၍ (၃၀-၁၁-၂၀၂၀)ရက်နေ့အထိ COVID-19 ကာလအတွင်း သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးကိစ္စရပ်များနှင့် မြို့ဝင်/ထွက်ကိစ္စများ အဆင်ပြေချောမွေ့စေရန် ရည်ရွယ်ပြီး ရန်ကုန်-မန္တလေးအမြန်လမ်းမကြီးပေါ်တွင် ကုန်တင်ယာဉ်များအားလုံး သတ်မှတ် ဖြတ်သန်းခ ပေးဆောင်စေ၍ ဖြတ်သန်းခွင့်ပြုမည် ဖြစ်ပါသည်။

Friday, 28 August 2020 04:44

ကွန်တိန်နာ သင်္ဘောများ ချာတာအငှားများ ဈေးကောင်းရ

ကွန်တိန်နာကုန်စည်ပို့ဆောင်ရေး လုပ်ငန်းကြီးများသည် အဓိကကျသည့် ကုန်သွယ်ရေကြောင်း လမ်းကြောင်းများတွင် ကွန်တိန်နာဖြင့် ပို့ဆောင်ခြင်းများ ရုတ်ချည်းမြင့်တက်လာခဲ့ပြီး ပို့ဆောင်ခများ ထိုးတက်ကုန်သဖြင့် ကွန်တိန်နာ သင်္ဘောအကြီးစားများကို စင်းလုံးငှားချာတာ ငှားရမ်းကာ လုပ်ကိုင်နေကြသည်။

Saturday, 01 August 2020 17:18

ဖရိုဖရဲဖြင့် ကွန်တိန်နာသင်္ဘော ယူအေအီးသို့ ဆိုက်ရောက်

သင်္ဘောပဲ့ပိုင်းတွင် စီထပ်ထားသော ကွန်တိန်များ တိမ်းစောင်းကာ ဖရိုဖရဲဖြင့် ကွန်တိန်နာသင်္ဘော UNI FLORIDA သည်

Monday, 27 July 2020 11:24

နှစ်၁၀၀အတွင်း အဆိုးဆုံး တရုတ်ရေကြီးမှုက ဆီတင်သင်္ဘောလုပ်ငန်းကို ထိခိုက်လာနိုင်

နှစ် ၁၀၀ အတွင်း အဆိုးရွားဆုံးရေကြီးမှုသည် ရေနံတင်သင်္ဘောများရောင်းဝယ်ဖောက်ကားမှုအပေါ် သိသိသာသာသက်ရောက်မှုများရှိနေပါတယ်။

Saturday, 13 June 2020 04:23

ဧရာမ သင်္ဘောကြီး (VLOC) Stellar Banner ကို နှစ်မြုပ်ပစ်လိုက်တဲ့ ဗီဒီယို

၂၀၂၀ ဖေဖော်ဝါရီ ၂၅ ရက်နေ့ က ကုန်တန်ချိန် ကုန်တန်ချိန် ၄သိန်း နီးပါး တင်ဆောင်နိုင်တဲ့ ဧရာမ ဝမ်းပုံလောင်းသင်္ဘောကြီး (VLOC) Stellar Banner ကို ရည်ရွယ်ချက်ရှိရှိ မြုပ်ပစ်လိုက်တာ ဖြစ်ပါတယ်။

Wednesday, 10 June 2020 07:09

သင်္ဘောဝမ်းဖောက်၍တမင်မြှပ်ပစ်သည့် Stellar Banner သင်္ဘော

ဘရာဇီးရဲ့ အာဏာပိုင် အဖွဲ့ အစည်းတွေဟာ ၂၀၁၆ ခုနှစ်က ဆောက်လုပ်ပြီးစီးခဲ့တဲ့ Stellar Banner အမည်ဖြင့် ကြီးမားတဲ့ သတ္တုရိုင်းသယ်ဆောင်တဲ့Very Large Ore Carrier( VLOC )သင်္ဘောကြီးကို မာရမ်ဟောင်ကမ်းခြေဒေသမှာ ဝမ်းဗိုက်ဖောက်၍ မြှပ်နှံ လိုက်တယ်လို့ ၎င်းတို့အနေနဲ့ မှတ်ချက်ချလိုက်တယ်သိရပါတယ်။ထိုသို့ မြှုပ်နှံလိုက်ရခြင်းမှာ အပြုသဘောဆောင်တာဖြစ်ပြီး သူတို့ အနေနဲ့ အာမခံကြေးငွေ ရယူလိုသောကြောင့်လို့သိရပါတယ်။

Thursday, 04 June 2020 13:51

တရုတ် ကုန်သည်များဆိပ်ကမ်း လုပ်ငန်း၊ အလီဘာဘာနှင့် အန့် ပူးပေါင်းခြင်း

တရုတ်ပြည်၏ အကြီးဆုံးဆိပ်ကမ်းစီမံခန့်ခွဲရေးလုပ်ငန်း China Merchants Port Group၊ e-commerce လုပ်ငန်းကြီးဖြစ်သော Alibaba နှင့် Ant ငွေကြေးရင်းနှီးမြုပ်နှံမှု အုပ်စုတို့ပေါင်း၍၊ Smart Port လုပ်ငန်းစဉ် တစ်ခုအတွက် သဘောတူ လက်မှတ်ရေးထိုးခဲ့ပါတယ်။

Friday, 29 May 2020 14:42

တုံးလုံးလဲနေတဲ့ ကားတင်သင်္ဘော Golden Ray ကြီးကို ဖယ်ဖို့ US$ သန်း၄၀၀ ကျော် ကုန်ကျနိုင်

North P&I Club ရေကြောင်းဆိုင်ရာ အကျိုးစီးပွားအာမခံ လုပ်ငန်းကြီးက၊ တုံးလုံးလဲနေတဲ့ Golden Ray ကားတင်သင်္ဘောကြီးကို ဖယ်ရှားရန် US$ သန်း ၄၀၀ ကျော်နိုင်ကြောင်း၊ အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ P&I Club အာမခံ အုပ်စုအတွက် အကြီးမားဆုံး အလျော်ပေးရခြင်းဖြစ်ပါတယ်။

Friday, 29 May 2020 11:49

သင်္ဘောပေါ်မှ ကွန်တိန်နာအလုံး ၄၀ ပြုတ်ကျပြီးနောက် မတ်စ်များ ဆစ်ဒနီကမ်းခြေပေါ် ရောက်ရှိ

ကွန်တိန်နာသင်္ဘော APL England သည် ပင်လယ် လှိုင်းကြမ်းသဖြင့် သြစတြေးလျ၏ အရှေ့ဘက်ကမ်းရိုးတန်းတွ င်ပင်လယ်ပြင်၌ ကုန်သေတ္တာ အလုံး ၄၀ ပြုတ်ကျဆုံးရှုံးခဲ့သည်။

Sunday, 24 May 2020 04:29

ကိုယ်ပိုင်ဉာဏ်ရည်ဖြင့် သွားလာမည့် ကွန်တိန်နာသင်္ဘော စတင်တည်ဆောက်

Qingdao သင်္ဘောကျင်းသည် တရုတ်နိုင်ငံ၏ မောင်သူမဲ့ အလိုအလျောက် ထိန်းချုပ်စနစ်သုံး ကွန်တိန်နာ Zhi Fei ကို စတင်ဆောက်လုပ်သည်။ တည်ဆောက်ရေးလုပ်ငန်းကို မေလ ၁၅ ရက်နေ့တွင် ပြုလုပ်ခဲ့ပြီး သံမဏိဖြတ်တောက်မှုအခမ်းအနားဖြင့်စတင်ခဲ့ခြင်းဖြစ်သည်ဟု တရုတ်မီဒီယာများမှ သိရသည်။ TEU ၃၀၀ အရွယ်အစား ကွန်တိန်နာသင်္ဘောတွင် အသိဉာဏ်ရှိသော ရေကြောင်းသွားလာရေးစနစ်နှင့် လျှပ်စစ်ဓာတ်အားပေးစနစ် အပါအ ၀ င်သင်္ဘော၏ နိုင်တြိုဂျင်အောက်ဆိုဒ်၊ ဆလာဖာဒိုင်အောက်ဆိုဒ်နှင့် ကာဘွန်ဒိုင်အောက်ဆိုဒ် ထုတ်လွှတ်မှုနှင့် ဆူညံသံများကို လျှော့ချနိုင်သည့် အဆင့်မြင့်သဘာဝပတ်ဝန်းကျင်နှင့်သဟဇာတဖြစ်သော ဖြေရှင်းချက်များ တပ်ဆင်ထားမည် ဖြစ်သည်။ ထို့အပြင် မီးစက်နှင့်ပါဝါဘက်ထရီတို့ကို ပေါင်းစပ်ထားသော hybrid ဖြေရှင်းချက်သည် သင်္ဘော၏စွမ်းအင်သုံးစွဲမှုကို အကောင်းဆုံးဖြစ်စေသည်။ သင်္ဘောသည် အရှည် ၁၁၇ မီတာ၊ တန်ချိန် ၅၀၀၀၊ အကျယ် ၁၅ မီတာရှိလိမ့်မည်။ အမြင့်ဆုံးအမြန်နှုန်း ၁၂ မိုင်ဖြင့် ခုတ်မောင်းနိုင်သည်။ ၎င်းကို Shanghai Bestway Marine Engineering Design၊ Navigation Brilliance (Qingdao) Technology ၊ Shanghai Marine Equipment Research Institute နှင့် China Waterborne Transport Research Institute တို့က ပူးတွဲတီထွင်ခဲ့သည်။ ၎င်းသည် ဉာဏ်ရည်ပါရှိသော ရေကြောင်းသွားလာမှုစနစ် ဖြစ်ပြီး လူမပါဘဲ သီးခြား အမှီအခို ကင်းကင်းဖြင့် လုပ်ကိုင်နိုင်သော ပထမဆုံးကွန်တိန်နာ သင်္ဘောဖြစ်သည်။ သင်္ဘောကို ၂၀၂၁ ခုနှစ်ဇွန်လတွင်ပြီးစီးရန်နှင့်ဖြန့်ဝေရန်စီစဉ်ထားသည်။ turkishmaritime.com ကိုယ္ပိုင္ဉာဏ္ရည္ျဖင့္ သြားလာမည့္ ကြန္တိန္နာသေဘၤာ စတင္တည္ေဆာက္ Qingdao သေဘၤာက်င္းသည္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ ေမာင္သူမဲ့ အလိုအေလ်ာက္ ထိန္းခ်ဳပ္စနစ္သုံး ကြန္တိန္နာ Zhi Fei ကို စတင္ေဆာက္လုပ္သည္။ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းကို ေမလ ၁၅ ရက္ေန႔တြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး သံမဏိျဖတ္ေတာက္မႈအခမ္းအနားျဖင့္စတင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု တ႐ုတ္မီဒီယာမ်ားမွ သိရသည္။ TEU ၃၀၀ အ႐ြယ္အစား ကြန္တိန္နာသေဘၤာတြင္ အသိဉာဏ္ရွိေသာ ေရေၾကာင္းသြားလာေရးစနစ္ႏွင့္ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားေပးစနစ္ အပါအ ၀ င္သေဘၤာ၏ ႏိုင္ႀတိဳဂ်င္ေအာက္ဆိုဒ္၊ ဆလာဖာဒိုင္ေအာက္ဆိုဒ္ႏွင့္ ကာဘြန္ဒိုင္ေအာက္ဆိုဒ္ ထုတ္လႊတ္မႈႏွင့္ ဆူညံသံမ်ားကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္သည့္ အဆင့္ျမင့္သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္သဟဇာတျဖစ္ေသာ ေျဖရွင္းခ်က္မ်ား တပ္ဆင္ထားမည္ ျဖစ္သည္။ ထို႔အျပင္ မီးစက္ႏွင့္ပါဝါဘက္ထရီတို႔ကို ေပါင္းစပ္ထားေသာ hybrid ေျဖရွင္းခ်က္သည္ သေဘၤာ၏စြမ္းအင္သုံးစြဲမႈကို အေကာင္းဆုံးျဖစ္ေစသည္။ သေဘၤာသည္ အရွည္ ၁၁၇ မီတာ၊ တန္ခ်ိန္ ၅၀၀၀၊ အက်ယ္ ၁၅ မီတာရွိလိမ့္မည္။ အျမင့္ဆုံးအျမန္ႏႈန္း ၁၂ မိုင္ျဖင့္ ခုတ္ေမာင္းႏိုင္သည္။ ၎ကို Shanghai Bestway Marine Engineering Design၊ Navigation Brilliance (Qingdao) Technology ၊ Shanghai Marine Equipment Research Institute ႏွင့္ China Waterborne Transport Research Institute တို႔က ပူးတြဲတီထြင္ခဲ့သည္။ ၎သည္ ဉာဏ္ရည္ပါရွိေသာ ေရေၾကာင္းသြားလာမႈစနစ္ ျဖစ္ၿပီး လူမပါဘဲ သီးျခား အမွီအခို ကင္းကင္းျဖင့္ လုပ္ကိုင္ႏိုင္ေသာ ပထမဆုံးကြန္တိန္နာ သေဘၤာျဖစ္သည္။ သေဘၤာကို ၂၀၂၁ ခုႏွစ္ဇြန္လတြင္ၿပီးစီးရန္ႏွင့္ျဖန႔္ေဝရန္စီစဥ္ထားသည္။ turkishmaritime.com

Saturday, 23 May 2020 02:17

ကွန်တိန်နာသင်္ဘော LEXA MAERSK နောက်ဆုံးရသတင်း

ကွန်တိန်နာ သင်္ဘော LEXA MAERSK သည် သူမ၏ ခရီးစဉ်အား ကြားဖြတ်ပြီး

Friday, 22 May 2020 04:31

တိုင်ဝမ် အခြေစိုက် Wan Hai မရှုံးပေမဲ့၊ Evergreen နှင့် Yang Ming အရှုံးပြလို့ နှစ်ခု ပေါင်းရန်ဆွေးနွေး

တိုင်ဝမ် အခြေစိုက် ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘောလုပ်ငန်းတွေထဲက Wan Hai တစ်ခုဘဲ ပထမ ၃ လပတ် အရှုံးမပြဘဲ၊ Evergreen နှင့် Yang Ming ကတော့ အရှုံးပြခဲ့ပါတယ်။ Yang Ming က US$ ၂၇ သန်း နှင့် Evergreen က US$ ၁၅ သန်း ရှုံးနေချိန်မှာ Wan Hai က US$ ၃ သန်း အမြတ်ပြခဲ့ပါတယ်။

Thursday, 30 April 2020 04:20

ကမ္ဘာ့အကြီးဆုံး ကွန်တိန်နာသင်္ဘော ဗွေဆော်ဦးခရီး စတင်

TEU (ပေ ၂၀ ကွန်တိန်နာနှင့်ညီမျှသောယူနစ်) ၂၄၀၀၀ တင်ဆောင်နိုင်သော

Tuesday, 28 April 2020 03:56

ကုန်တင်သင်္ဘောများအနေဖြင့် ဗိုင်းရပ်စ်ထိခိုက်မှုအမြင့်ဆုံးကာလကို ဝင်ရောက်နေပြီဖြစ်

ကုန်တင်သင်္ဘောများအနေဖြင့် ဗိုင်းရပ်စ်ထိခိုက်မှုအမြင့်ဆုံးကာလကို ဝင်ရောက်နေပြီဖြစ်

Thursday, 23 April 2020 07:35

ဘုရင့်နောင်ပွဲရုံနှင့် ယာဉ်ရပ်နားစခန်း ရေတမာလမ်းအတွက် စည်းကမ်းချက်များ ထုတ်ပြန်

ဘုရင့်နောင်ပွဲရုံနှင့် ယာဉ်ရပ်နားစခန်း သာယာရေးနှင့် စည်းကမ်းထိန်းသိမ်းရေးအဖွဲ့မှ

Friday, 10 April 2020 15:02

ခရီးစဉ်ပျက် ကွန်တိန်နာသင်္ဘော ပမာဏ teu ၃ သန်းကျော် စံချိန်တင်

ခရီးစဉ်များ ပျက်ကုန်သည့် ကွန်တိန်နာသင်္ဘောများ ပမာဏသည် teu(twenty-foot equivalent unit) ၃ သန်းအထက်သို့

Wednesday, 26 February 2020 09:11

ပင်လယ်ထဲက ပလတ်စတစ်စတွေကို လောင်စာစွမ်းအင်အဖြစ်ပြောင်းလဲပစ်မယ့် ဒေါ်လာ ၅၂ သန်း တန်သင်္ဘော

တစ်နှစ်ကို ပင်လယ်ထဲ ပစ်နေတဲ့ ပလတ်စတစ်တွေဟာ တန်ချိန်ပေါင်း ၃၃၅ သန်းနီးပါးရှိနေပြီး ဒါဟာလွန်ခဲ့တဲ့ နှစ် ၅၀ ကထက် ၅ ဆလောက်များပြားတဲ့ ပမာဏပဲဖြစ်ပါတယ်။

Wednesday, 19 February 2020 10:31

တစ္ဆေသင်္ဘော MV Alta တစ်နှစ်ကြာခရီး အိုင်ယာလန်မှာ အဆုံးသတ်

အိုင်ယာလန်နိုင်ငံ Cork ကမ်းခြေ ကျောက်တန်းပေါ် တင်နေသော MV Alta သင်္ဘောဆီသို့ မသွားရန် ဌာနေ အာဏာပိုင်တို့က သတိပေးထားသည်။ ၂၀၂၀ ခုနှစ် ဖေဖော်ဝါရီလ ၁၆ ရက်တွင် Dennis မုန်တိုင်းဒဏ်ကြောင့် ကမ်းခြေကျောက်တန်းပေါ် တင်ကျန်ရစ်သည့် MV Alta သင်္ဘောသည် သင်္ဘောဝန်ထမ်းတို့က လွန်ခဲ့သည့် တစ်နှစ်ဝန်းကျင်က စွန့်ခွာခဲ့ပြီး လူမပါပဲ မျောနေခဲ့ရာ မည်သည့်ဆိပ်ကမ်းမှ မရောက်ရှိခဲ့ဘဲ ယခုလို သောင်တင်သွားခြင်း ဖြစ်သည်။

Monday, 10 February 2020 09:28

Container အကြောင်းတစ်စေ့တစ်စောင်း

Logistics နယ်ပယ်မှာ အရေးပါဆုံးဖြစ်တဲ့ Container အကြောင်းလေးပြောပြပါရစေဗျ၊Container ရဲ့ အပေါ်ရံပါတဲ့အခေါ်အဝေါ်‌တွေတော့ ကျွန်တော်မဖေါ်ပြတော့ဘူး အောက်ကပုံတွင်ဖေါ်ပြပေးပါမယ်ဗျ စာအရမ်းရှည်သွားမှာစိုးလို့ဗျ ကျွန်တော်က အဓိကကျတဲ့ နံပါတ် အခေါ်အဝေါ် ဘာကိုရည်ညွှန်းတယ်ဆိုတာကိုဖေါ်ပြပေးပါ့မယ်ဗျ ပုံထဲပါတာတွေလဲအ‌ရေးကြီးပါတယ်ဗျ အ‌ရေးမကြီးဘူးထင်မစိုးလို့ပါ။

Wednesday, 05 February 2020 04:08

Diamond Princess သဘောၤတွင် ရောဂါကူးစက်ခံထားရသူ ၁၀ ဦးတွေ့ရှိ

Diamond Princess သင်္ဘောသည်ဂျပန်နိုင်ငံ Yokohama ဆိပ်ကမ်းတွင် တစ်ညတာ ရပ်တန့်ထားခဲ့ရပြီး ဆက်လက် ထားရှိမည် ဖြစ်သည်။

Tuesday, 04 February 2020 07:35

အပျော်စီးသင်္ဘောတစ်စီးလုံးကို ကမ်းကပ်မခံပဲစောင့်ကြည့်စစ်ဆေးနေတဲ့ ဂျပန်နိုင်ငံ

စနေနေ့က ဝူဟန်ကိုရိုနာဗိုင်းရပ်စ်ကူးစက်ခံထားရသော ခရီးသည်တစ်ဦးပါဝင်သည့်သဘောၤသည် ဂျပန်နိုင်ငံယိုကိုဟားမား ဆိပ်ကမ်းသို့ဆိုက်ရောက်ရန်ပြင်ဆင်ခဲ့ရာ အဆိုပါသင်္ဘောကို ကျန်းမာရေးစစ်ဆေး ရန်အတွက်စောင့်ကြည့်ရပ်နားထားကြောင်း သိရသည်။

Wednesday, 29 January 2020 11:10

Coronavirus သည် ကွန်တိန်နာငှါးရမ်းမှုကဏ္ဍအပေါ် မည်သို့အကျိုးသက်ရောက်မှုရှိသလဲ?

ကမ္ဘာတစ်ဝန်းရှိ ထောင်ပေါင်းမက များစွာသောလူများသည် Wuhan မှာ ဖြစ်ပေါ်နေသော coronavirus လူပြောများဆုံး ဖြစ်ခဲ့ပြီး Wuhan တွင် ကူးစက်ခံသူ အများအပြားလဲ ရှိနေခဲ့ပါတယ်။

Wednesday, 29 January 2020 11:02

သင်္ဘောပဲ့စင် (bridge) တွင် တာဝန်ကျစဉ် mobile/smart phone သုံးနေခြင်းကြောင့် သင်္ဘောချင်းတိုက်မိမှုဖြစ်ပွား

အောက်တိုဘာလ ၇ ရက် ၂၀၁၈ နံနက်ကမြေထဲပင်လယ် Corsica ကျွန်းမှ ၁၇ မိုင်အကွာတွင် ကျောက်ချထားသော ကုန်သေတ္တာသင်္ဘော CSL Viginia ကို တူနီးရှား မောင်းတက်-မောင်းဆင်း ခရီးသည်တင်သင်္ဘော Ulysse ကအရှိန်ဖြင့် ဝင်တိုက်မိပြီး ကူးတို့သင်္ဘောဦးပိုင်းဟာ ကုန်သေတ္တာသင်္ဘော၏ ကိုယ်ထည်အတွင်းဖေါက်ဝင်ပြီး စွပ်လျှက်ချိတ်မိ နေပါတယ်။ ကုန်သေတ္တာသင်္ဘေပေါ်မှ သင်္ဘောလောင်စာဆီ တန်၅၂၀ ပင်လယ်ထဲဖိတ်စင်သွားပါတယ်။ ကူးတို့သင်္ဘော Ulysse ဟာ အီတလီနိုင်ငံ Genoa ဆိပ်ကမ်းမှ တူနီးရှားနိုင်ငံ Rodesသို့အသွားမှာ တိုက်မိခဲ့တာဖြစ်ပါတယ်။ (၅)ရက်ကြာမှသာ ကူးတို့သင်္ဘော Ulysse ကိုပြန်ဖြုတ်နိုင်ခဲ့ပြီး တူနီးရှားနိုင်ငံသို့ဆက်လက်ထွက်ခွာသွားပါတယ်။ ကုန်သေတ္တာသင်္ဘော Virginia ကတော့ အခင်းဖြစ်နေရာမှာဆက်လက် ကျောက်ချ နေဆဲဖြစ်ပြီး သင်္ဘောပိုင်ရှင်က သင်္ဘောကျင်းကိုပို့ဖို့ ပြင်ဆင်နေပါတယ်။ ပင်လယ်ထဲဖိတ်စင်သွားသော သင်္ဘောလောင်စာဆီတွေကိုတော့ သင်္ဘော( ၁၂) စီးဖြင့်ပြန်လည်စုပ်ယူပြီး သန့်ရှင်းရေးလုပ်နေပါတယ်။ သင်္ဘောတိုက်မိမှုကြောင့် သင်္ဘော ၂စီးလုံး၏ ပျက်စီးမှုဟာ ယူရို ၁၃.၅ သန်း( ဒေါ်လာ ၁၅.၅ သန်း) နှင့် ဖိတ်စင်သွားသောလောင်စာဆီများ ရှင်းလင်းဖယ်ရှားသည့်စားရိတ် ယူရို ၁၀ သန်းခန့် ကုန်ကျမယ်လို့ ခန့်မှန်းထားပါတယ်။ (g Caprtain) တူနီးရှားI ပြင်သစ်နှင့် Cypriot နိုင်ငံများမှ စုံစမ်းစစ်ဆေးသူများက ၃ လကြာစစ်ဆေးပြီး သူတို့ရဲ့ တွေ့ရှိချက်တွေကို ၂၀၁၉ ဇန်နဝါရီလ (၇ ) ရက်နေ့က ထုတ်ပြန်ခဲ့ပါတယ်။ သူတို့၏စစ်ဆေးတွေ့ရှိချက်အရ သင်္ဘော ၂ စီးလုံးမှာ တာဝန်မကင်းဘဲ လူအမှားကြောင့်ဖြစ်ရတာလို့ဆိုပါတယ်။ တူနီးရှားကူးတို့သင်္ဘော Ulysse ရဲ့ ပဲ့စင်ပေါ်မှာတာဝန်ကျသူ Watch Officer တစ်ဦး(သင်္ဘောရေယာဉ်မှုး) သာရှိပြီး အခင်းဖြစ်ချိန်မှာ သူရဲ့ဖုန်းနဲ့ Chatting လုပ်နေပြီး ရေဒါအနားမှာမရှိဘူးလို့ စစ်ဆေးတွေ့ရှိရပါတယ်။ အလားတူကုန်သေတ္တာသင်္ဘော Viginia ၏ ပဲ့စင်ပေါ်တွင်တာဝန်ကျ သင်္ဘောအရာရှိတွေဟာ Radar alarms ကိုအလေးဂရုမပြု ခဲ့ကြောင်း စစ်ဆေးတွေ့ရှိရပါတယ်။ ကုန်သေတ္တာသင်္ဘောဟာ သင်္ဘောတွေခုတ်မောင်းသွားလာနေတဲ့ Shipping Lane အလယ်မှာဘာကြောင့် ကျောက်ချထား တာလည်း လို့မေးခွန်းထုတ်ခဲ့ကြပါတယ်။ သင်္ဘောပိုင်ရှင်ရဲ့ဖိအားပေးမှုကြောင့်ကျောက်ချခဲ့ရတာပါဆိုတဲ့ရှင်းလင်းချက်ဟာလည်း ဆီလျှော်မှု မရှိဘူးလို့ဆိုပါတယ်။ မှတ်တမ်းမှတ်ရာတွေအရ အခုသင်္ဘောချင်းတိုက်မိတဲ့နေရာဟာ ကုန်သွယ်ရေကြောင်းသင်္ဘောတွေ ခုတ်မောင်းနေတဲ့ ရေလမ်းကြောင်းပေါ်မှာဖြစ်ပြီး အခုလိုသင်္ဘောတစ်စီး ကျောက်ချထာားတာ ပထမဆုံးလို့ ဆိုပါတယ်။ သက်တမ်းရင့် P&I Clubတစ်ခုဖြစ်တဲ့ West of England P&I Club က သူရဲ့ အဖွဲ့ဝင် သင်္ဘောပိုင်ရှင်တွေကို ၂၀၁၁ခုနှစ် ဧပြီလ ကတည်းက ထိခိုက်ဆုံးရှုံးမှု ကာကွယ်ရေးနှင့် ဘေးအန္တရယ် ကင်းရှင်းမှုဆိုင်ရာနှိုးဆော်စာကိုဖြန့်ဝေခဲ့ပါသေးတယ်။ ထို Club ရဲ့လေ့လာမှုအရ ရေကြောင်း မတော်တစ်ဆဖြစ်မှုတွေ ဖြစ်ရတဲ့ အကြောင်းရင်းများအနက် ပဲ့စင်တာဝန်ကျ Watch Keeperရဲ့ mobile phone/ smart phone သုံးစွဲနေမှုဟာလည်း အကြောင်းရင်းတစ်ရပ် ဖြစ်ကြောင်းI ပဲ့စင်ပေါ်တွင် အချိန်ကြာမြင့်စွာ ဖုန်းပြောနေမှုI Internet သုံးစွဲနေမှုကြောင့် သင်္ဘောတိုက်မိတဲ့ cases တွေအများအပြား ရှိတယ်လို့ဆိုပါတယ်။အထူးသဖြင့် သင်္ဘောသောင်တင်သွားတဲ့ Incidents ဟာ အများဆုံးဖြစ်ပါတယ်။ ယနေ့အခါတွင် Mobile/ Smart phone တွေရဲ့ Function တွေစုံလင်လာသလို ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့်သုံးစွဲလာကြပြီး အချိန်ပြည့်ဆက်သွယ်မှု ပြု နိုင်လာကြပြီဖြစ်လို့ သင်္ဘောသားတွေအနေဖြင့်လည်း မိသားစုနှင့်ခွဲခွာပြီး သင်္ဘောပေါ်မှာ အထီးကျန်မှုကို တာဝန်ချိန် ပြင်ပမှာ Mobile/ Smart phone အသုံးပြု ၍မိသားစု နှင့်မိတ်ဆွေသူငယ်ချင်းတို့နဲ့ဆက်သွယ်နိုင်ခြင်းဖြင့် ဖြေလျော့နိုင်ကြပါတယ်။ ဒါပေမဲ့လည်း mobile/ smart phone အသုံးပြု မှုကို ကန့်သတ်တာထက် မော်တော်ကားမောင်းစဉ် ယဉ်မောင်းတွေ mobile/ smart phone အသုံးမပြုရန် တားမြစ်ထားသကဲ့သို့ သင်္ဘောခုတ်မောင်းစဉ် ပဲ့စင်၌ တာဝန်ကျသည့် အချိန်တွင် အသုံးပြု မှုကို တားမြစ်ပိတ်ပင်သင့်တယ်လို့ အကြံပြု ထားပါတယ်။ ဒါအပြင်အဖွဲ့ဝင်သင်္ဘောပိုင်ရှင်တွေကို သင်္ဘောတွေရဲ့ ဘေးအန္တရယ်ကင်းရှင်းရေးစီမံခန့်ခွဲမှုစနစ် (Safety Management System) ရဲ့ပဲ့စင် Watch-keeping လုပ်ထုံးလုပ်နည်းတွေကို ပြန်လည်သုံးသပ်ပြီး သင့်တော်သလို ပြင်ဆင်မွမ်းမံသွားရန်နှင့် သင်္ဘောမောင်းနှင်နေစဉ် mobile phone အသုံးပြု မှုကြောင့် ပဲ့စင်တာဝန်ကျ Watch Keeper တွေ အာရုံထွေပြားမှုမဖြစ်ရန်I အထူးသဖြင့် ပဲ့စင် Watch Keeper အနေဖြင့်အပြည့်အဝ အာရုံစိုက်ဖို့လိုတဲ့ အောက်ပါအခြေအနေမျ ိုးတွေမှာ mobile phone နှင့် လက်ကိုင်သတင်းတိုပို့စက်တွေ မသုံးရန် တား မြစ်သည့် လုပ်ထုံးလုပ်နည်းများကို Safety Management System တွင်ထည့်သွင်းရေးဆွဲရန်တိုက်တွန်းထားပါတယ်။ * ရေကြောင်းပြစခန်း (pilot station) ရောက်ရှိသည့်အချိန်* ဆိပ်ကမ်းအတွင်းသို့/မှ ဝင်ထွက်ချိန်* ဆိပ်ကမ်းဧရိယာအတွင်းနှင့် သင်္ဘောများ ဆိပ်ခံတံတားမအားသဖြင့် ကျောက်ချ စောင့်ဆိုင်းသည့် ကျောက်ဆူးဆိပ် (anchorage) အနီးအနားတွင် သင်္ဘောခုတ်မောင်းစဉ်အချိန်* မြင်ကွင်းမသဲကွဲသည့်အချိန်* သင်္ဘောများအသွားအလာများသည့်နေရာဝန်းကျင်* restricted sea room အတွင်း သင်္ဘောခုတ်မောင်းစဉ်* ပဲ့စင်တွင် တာဝန်ကျ watch keeping တစ်ဦးတည်းရှိနေချိန် တို့တွင်ဖြစ်ပါတယ်။ >>>Zawgyi<<< သေဘၤာပဲ့စင္ (bridge) တြင္ တာဝန္က်စဥ္ mobile/smart phone သုံးေနျခင္းေၾကာင့္ သေဘၤာခ်င္းတိုက္မိမႈျဖစ္ပြား ေအာက္တိုဘာလ ၇ ရက္ ၂၀၁၈ နံနက္ကေျမထဲပင္လယ္ Corsica က်ြန္းမွ ၁၇ မိုင္အကြာတြင္ ေက်ာက္ခ်ထားေသာ ကုန္ေသတၱာသေဘၤာ CSL Viginia ကို တူနီးရွား ေမာင္းတက္-ေမာင္းဆင္း ခရီးသည္တင္သေဘၤာ Ulysse ကအရွိန္ျဖင့္ ဝင္တိုက္မိျပီး ကူးတို႔သေဘၤာဦးပိုင္းဟာ ကုန္ေသတၱာသေဘၤာ၏ ကိုယ္ထည္အတြင္းေဖါက္ဝင္ျပီး စြပ္လ်ွက္ခ်ိတ္မိ ေနပါတယ္။ ကုန္ေသတၱာသေဘၤေပၚမွ သေဘၤာေလာင္စာဆီ တန္၅၂၀ ပင္လယ္ထဲဖိတ္စင္သြားပါတယ္။ ကူးတို႔သေဘၤာ Ulysse ဟာ အီတလီနိုင္ငံ Genoa ဆိပ္ကမ္းမွ တူနီးရွားနိုင္ငံ Rodesသို႔အသြားမွာ တိုက္မိခဲ႔တာျဖစ္ပါတယ္။ (၅)ရက္ၾကာမွသာ ကူးတို႔သေဘၤာ Ulysse ကိုျပန္ျဖဳတ္ႏိုင္ခဲ႔ျပီး တူနီးရွားႏိုင္ငံသို႔ဆက္လက္ထြက္ခြာသြားပါတယ္။ ကုန္ေသတၱာသေဘၤာ Virginia ကေတာ့ အခင္းျဖစ္ေနရာမွာဆက္လက္ ေက်ာက္ခ် ေနဆဲျဖစ္ျပီး သေဘၤာပိုင္ရွင္က သေဘၤာက်င္းကိုပို႔ဖို႔ ျပင္ဆင္ေနပါတယ္။ ပင္လယ္ထဲဖိတ္စင္သြားေသာ သေဘၤာေလာင္စာဆီေတြကိုေတာ့ သေဘၤာ( ၁၂) စီးျဖင့္ျပန္လည္စုပ္ယူျပီး သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ေနပါတယ္။ သေဘၤာတိုက္မိမႈေၾကာင့္ သေဘၤာ ၂စီးလံုး၏ ပ်က္စီးမႈဟာ ယူရို ၁၃.၅ သန္း( ေဒၚလာ ၁၅.၅ သန္း) ႏွင့္ ဖိတ္စင္သြားေသာေလာင္စာဆီမ်ား ရွင္းလင္းဖယ္ရွားသည့္စားရိတ္ ယူရို ၁၀ သန္းခန္႔ ကုန္က်မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္။ (g Caprtain) တူနီးရွားI ျပင္သစ္ႏွင့္ Cypriot နိုင္ငံမ်ားမွ စံုစမ္းစစ္ေဆးသူမ်ားက ၃ လၾကာစစ္ေဆးျပီး သူတို႔ရဲ႕ ေတြ႕ရွိခ်က္ေတြကို ၂၀၁၉ ဇန္နဝါရီလ (၇ ) ရက္ေန႔က ထုတ္ျပန္ခဲ႔ပါတယ္။ သူတို႔၏စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခ်က္အရ သေဘၤာ ၂ စီးလံုးမွာ တာဝန္မကင္းဘဲ လူအမွားေၾကာင့္ျဖစ္ရတာလို႔ဆိုပါတယ္။ တူနီးရွားကူးတို႔သေဘၤာ Ulysse ရဲ႕ ပဲ႔စင္ေပၚမွာတာဝန္က်သူ Watch Officer တစ္ဦး(သေဘၤာေရယာဥ္မႈး) သာရွိျပီး အခင္းျဖစ္ခ်ိန္မွာ သူရဲ႕ဖုန္းနဲ႔ Chatting လုပ္ေနျပီး ေရဒါအနားမွာမရွိဘူးလို႔ စစ္ေဆးေတြ႔ရွိရပါတယ္။ အလားတူကုန္ေသတၱာသေဘၤာ Viginia ၏ ပဲ႔စင္ေပၚတြင္တာဝန္က် သေဘၤာအရာရွိေတြဟာ Radar alarms ကိုအေလးဂရုမျပဳ ခဲ႔ေၾကာင္း စစ္ေဆးေတြ႔ရွိရပါတယ္။ ကုန္ေသတၱာသေဘၤာဟာ သေဘၤာေတြခုတ္ေမာင္းသြားလာေနတဲ႔ Shipping Lane အလယ္မွာဘာေၾကာင့္ ေက်ာက္ခ်ထား တာလည္း လို႔ေမးခြန္းထုတ္ခဲ႔ၾကပါတယ္။ သေဘၤာပိုင္ရွင္ရဲ႕ဖိအားေပးမႈေၾကာင့္ေက်ာက္ခ်ခဲ႔ရတာပါဆိုတဲ ႔ရွင္းလင္းခ်က္ဟာလည္း ဆီေလ်ွာ္မႈ မရွိဘူးလို႔ဆိုပါတယ္။ မွတ္တမ္းမွတ္ရာေတြအရ အခုသေဘၤာခ်င္းတိုက္မိတဲ႔ေနရာဟာ ကုန္သြယ္ေရေၾကာင္းသေဘၤာေတြ ခုတ္ေမာင္းေနတဲ႔ ေရလမ္းေၾကာင္းေပၚမွာျဖစ္ျပီး အခုလိုသေဘၤာတစ္စီး ေက်ာက္ခ်ထာားတာ ပထမဆံုးလို႔ ဆိုပါတယ္။ သက္တမ္းရင့္ P&I Clubတစ္ခုျဖစ္တဲ့ West of England P&I Club က သူရဲ႕ အဖြဲ႔ဝင္ သေဘၤာပိုင္ရွင္ေတြကို ၂၀၁၁ခုႏွစ္ ဧျပီလ ကတည္းက ထိခိုက္ဆံုးရႈံးမႈ ကာကြယ္ေရးႏွင့္ ေဘးအႏၲရယ္ ကင္းရွင္းမႈဆိုင္ရာႏႈိးေဆာ္စာကိုျဖန္႔ေဝခဲ႔ပါေသးတယ္။ ထို Club ရဲ႕ေလ့လာမႈအရ ေရေၾကာင္း မေတာ္တစ္ဆျဖစ္မႈေတြ ျဖစ္ရတဲ႔ အေၾကာင္းရင္းမ်ားအနက္ ပဲ႔စင္တာဝန္က် Watch Keeperရဲ႕ mobile phone/ smart phone သံုးစြဲေနမႈဟာလည္း အေၾကာင္းရင္းတစ္ရပ္ ျဖစ္ေၾကာင္းI ပဲ႔စင္ေပၚတြင္ အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ဖုန္းေျပာေနမႈI Internet သံုးစြဲေနမႈေၾကာင့္ သေဘၤာတိုက္မိတဲ႔ cases ေတြအမ်ားအျပား ရွိတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။အထူးသျဖင့္ သေဘၤာေသာင္တင္သြားတဲ႔ Incidents ဟာ အမ်ားဆံုးျဖစ္ပါတယ္။ သန္႔ဇင္ (MICS- UK) MyanmarLogisticsGuide

Wednesday, 29 January 2020 07:07

ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘောပေါ်မှ ပင်လယ်ထဲသို့ ပြုတ်ကျသည့် ကုန်သေတ္တာများအတွက် သင်္ဘောလိုင်း၏ တာဝန်ရှိမှု

လွန်ခဲ့သော၂ နှစ် (၂၀၁၈ ခုနှစ် ဇန်နဝါရီလ ၂၀ ရက်) နံနက် ၀၁:၂၇ နာရီတွင် CMA CGM George Washington ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘောကြီးသည် တရုတ်နိုင်ငံ Xiamen ဆိပ်ကမ်းမှ အမေရိကန်နိုင်ငံ လော့စ်အိန်ဂျလိစ်ဆိပ်ကမ်းသို့အသွား Pacific Ocean မြောက်ဖက်တွင် ရာသီဥတုဆိုးရွားမှုနှင့် တွေ့ကြုံခဲ့ကာ ကုန်သေတ္တာ ၁၃၇ လုံးရေထဲပြုတ်ကျ ကာ ၈၅ လုံးပျက်စီးခဲ့ပါတယ်။ သင်္ဘောကြီးဟာ ညာဘက်ခြမ်းသို့. ၂ဝံ တိမ်းစောင်း လူးသွားပြီး စက္ကန့် အနည်းငယ် အကြာတွင် ဘယ်ဘက်ခြမ်းသို့ ၂ဝံ တိမ်း စောင်းကာလူးသွားပါတယ်။

Monday, 20 January 2020 05:13

အထွေထွေစစ်ဆေးခြင်း

စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများစွာအတွက် အရေးအကြီးဆုံးသောပြသနာမှာ မှန်ကန်သော ကုန်ပစ္စည်းများကို အချိန်နှင့်တပြေးညီ ပို့ဆောင်ပေးခြင်းလဲ ဖြစ်ပါတယ်။ဤအချက်များသည်လည်း စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများတွင် ဖောက်သည်များအပေါ်ထားရှိသော သူတို့၏ စာချုပ်ဆိုင်ရာတာဝန်ဝတ္တရားများကိုပြည့်မီရန် အလွန်အရေးကြီးပါတယ်။ စစ်ဆေးရေးနှင့်စောင့်ကြည့်ရေး ဝန်ဆောင်မှုပေးသောအဖွဲ့အစည်းများသည် နိုင်ငံတကာက လက်ခံထားသောနမူနာများ အလေးချိန်ဖြစ်စဉ်များနှင့်စံနှုန်းများနှင့်အညီ လုပ်ဆောင်ရပါမည်။

Monday, 13 January 2020 08:09

တရုတ်အမျိုးသားသိပ္ပံပညာဆု ရရှိခဲ့သည့် ပြည်တွင်းဖြစ် သောင်တူးရေယာဉ်

တရုတ်နိုင်ငံ ပြည်တွင်းဖြစ် သောင်တူးရေယာဉ်တည်ဆောက်လုပ်ရေး စီမံကိန်းသည် ဇန်နဝါရီ ၁၀ရက်တွင် ပေးအပ်ချီးမြှင့်ခဲ့သည့် တရုတ်အမျိုးသားသိပ္ပံပညာဆု ဆွတ်ခူးရရှိခဲ့ကြောင်းသိရတယ်။

Tuesday, 07 January 2020 07:32

သင်္ဘောလိုင်းများကကောက်ခံသည့် အပိုဆောင်ကြေး (surcharges) အပေါ် ကုန်တင်ပို့သူများ နှင့် သင်္ဘောလိုင်းတို့၏ ဝိရောဓိ

တရုတ်သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးဝန်ကြီးဌာနက သင်္ဘောပိုင်ရှင်များ၊ NVOCC များအပါအဝင် ကုန်သေတ္တာ သယ်ယူပို့ဆောင်လုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်သူ container operators ၁၂ ဦးအား သင်္ဘောခ ဈေးနူန်းသတ်မှတ်တောင်းခံရာတွင် မူမမှန်မှူများတွေ့ ရှိရသော်ကြောင့် ဒဏ်ငွေတပ်ရိုက်ခဲကြောင်း သတက်းထုတ်ပြန်ပါတယ်။ တပ်ရိုက်သော် စုစုပေါင်း ဒဏ်ကြေး ပမာဏမှာ ယွမ် ၁.၀၁ သန်း ( ဒေါ်လာ ၁၄၄,၀၀၀) ဖြစ်ပြီး၊ Container Operators companies ၁၂ ခုမှာ Cosco Container Lines, CMA CGM, ZIM, Wan Hai Lines, TS Lines, TS Lines, HMM, RCL, PIL, US United Logistics, Air-City Ind, Expeditors International, and C.H. Robinson Freight Services တို့ဖြစ်ပါသည်။ (တရုတ်နိုင်ငံဟာ သူ့နိုင်ငံရဲ့ သင်္ဘောလိုင်း Cosco ကိုပါ အရေးယူတာပါ)

Wednesday, 11 December 2019 06:47

Maers လိုင်းက ဝန်ထမ်းတွေလျော့ဖို့စီစဉ်နေ

ဒိန်းမတ်အခြေစိုက် AP Moller Maersk သည် ကုန်းတွင်းပိုင်း ထောက်ပံပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းတွင် အကြီးအကျယ်ရင်းနှီးမြုပ်နှံရန်စီစဉ်နေသည့်အတွက် လက်ရှိ သင်္ဘောလိုင်းရဲ့ ဝန်ထမ်းရာနှင့်ချီ၍ အလုပ်ဖြုတ်ရန်ရှိသည်လို့ Wall Street ဂျာနယ် မှာ ဖော်ပြထားပါတယ်။

Saturday, 02 November 2019 05:01

မှတ်ချက်မပါသော ကုန်တင်တန်ဆာ

သင်္ဘောပေါ်သို့ ကုန်များတင်ပြီးသောအခါ သင်္ဘော၏ မာလိန်မှူးမှ လက်မှတ်ရေးထိုးရန်အတွက် ကုန်တင်ပို့သူမှ ကုန်တင်တန်ဆာကို တင်ပြရပါသည်။ ကုန်ပစ္စည်းနှင့် သက်ဆိုင်သည့် အချက်အလက်များကို ကုန်တင်ပို့သူမှ ဖြည့်သွင်း၍ မာလိန်မှူးမှ မှန်ကန်ကြောင်း အတည်ပြု လက်မှတ်ရေးထိုးခြင်း ဖြစ်ပါသည်။ သို့ရာတွင် ခရီးစဉ်ဖြင့် ပြေးဆွဲသည့် သင်္ဘောများတွင် (ဥပမာ-ကုန်သေတ္တာသင်္ဘော)တွင် ကုန်တင်တန်ဆာကို ကုန်တင်ဆိပ်ကမ်းရှိ သင်္ဘောကိုယ်စားလှယ်ထံသို့ တင်ပြ၍ ကိုယ်စားလှယ်မှ လက်မှတ်ရေးထိုးကာ ထုတ်ပေးခြင်းလည်းရှိပါသည်။

Thursday, 24 October 2019 07:06

ဧရာမ ကုန္တင္သေဘၤာႀကီး Blue Marlin ဆုိသည္မွာ

Blue Marlin သေဘၤာဟာ အလြန္ႀကီးမားတဲ့ကုန္စည္ေတြကို တင္ေဆာင္တဲ့သေဘၤာအမ်ိဳးအစားတစ္စင္း ျဖစ္ပါတယ္။ Project cargo နဲ႔ Semi-submersible ဆိုၿပီး Heavy-lift ship သေဘၤာ အမ်ိဳးအစား ၂ ခုရွိပါတယ္။ Project cargo ကေတာ့ ကရိန္းႀကီးေတြနဲ႔ ကုန္စည္ေတြကို တင္ေလ့ရွိၿပီး Semi-submersible သေဘၤာေတြကေတာ့ ေရထဲကို တဝက္ႏွစ္ျမဳပ္ကာ သေဘၤာလိုအရာေတြကို တင္ေဆာင္ေလ့ရွိတဲ့ သေဘၤာအမ်ိဳးအစားျဖစ္ပါတယ္။ Blue Marlin က ဒုတိယအမ်ိဳးအစားျဖစ္ၿပီး နယ္သာလန္သေဘၤာကုမၸဏီ Dockwise က ပိုင္ဆိုင္ပါတယ္။

Saturday, 13 July 2019 04:24

WHAT KIND OF LABEL

ပုံ (၁) က ကုန္ေသတၲာကို ပိုးသတ္ေဆးျဖန္းထား တယ္လို႔ သတိေပးထားတဲ့ label လို႔ထင္ပါတယ္။ သတိေပးခ်င္တာဆိုရင္ ပုံ(၂) မွာေဖၚျပထားတဲ့ label လို ျဖန္းထားတဲ့ ပိုးသတ္ေဆးအမည္ ျဖန္းထားတဲ့ ေန႔စြဲနဲ႔ အခ်ိန္ကိုလည္း ေဖၚျပရပါတယ္။

Saturday, 15 June 2019 07:05

လက်ဝယ်ရှိ ကုန်သေတ္တာ စီမံခန့်ခွဲမှု

သင်္ဘောလိုင်းပြေးဆွဲသူ (liner Operator) ၏အဓိကလိုအပ်ချက်မှာ ကုန်တင်ပို့လိုသူ ဖောက်သည်များလိုအပ်သည့် ကုန်သေတ္တာ အမျိုးအစားကို၊ လိုအပ်သည့်အချိန်တွင်၊ လိုအပ်သလောက် အသင့်ရရှိရေးဖြစ်ပါသည်။ ကုန်သေတ္တာအခွံ လိုအပ်နေသောဆိပ်ကမ်းတွင် ကုန်သေတ္တာ လုံလောက်မှုမရှိဖြစ်နေပြီး၊ မလိုအပ်သောနေရာတွင် ကုန်သေတ္တာ အခွံများစုပုံနေခြင်းသည်အကျိုးမရှိဘဲ ဆုံးရုံးမှုကို ဖြစ်စေပါတယ်။

Saturday, 15 June 2019 04:42

ကုန္ဝယ္သူ/ ကုန္လက္ခံမည့္သူက လာမေရြး/ လာမထုတ္ယူေတာ့ေသာကုန္စည္

ဆိပ္ကမ္းမွာ ကုန္ခ် ျပီးေပမဲ႔ ကုန္လက္ခံရမယ့္သူက လာမေရြးယူတဲ႔ ျပႆ နာဟာ NVOCC ေတြအတြက္ အျမဲေပၚေပါက္ေနတဲ႔ ျပႆ နာပါ။ NVOCC ဆိုတာ Non Vessel Operating Common Carrier ကိုေခၚပါတယ္။ သေဘၤာကိုကိုယ္တိုင္ မဆြဲေတာ့ဘဲ l Shipper ဆီက ကုန္ကိုပို႔ေပးဖို႔ ကုန္လက္ခံျပီး အမွန္သယ္ေပးမယ့္ သေဘၤာလိုင္း (actual carrier) ကိုျပန္အပ္ျပီး သေဘၤာချခားနားခ်က္ကို စားတဲ႔သူပါ။ အခ်ဳိ႕ NVOCC ေတြက သေဘၤာလိုင္းမွာ ေနရာ Slot ကိုငွားယူထားျပီး သူလက္ခံထားတဲ႔ ကုန္ေသတၱာေတြကို တင္ေပးလိုက္တာပါ။ Freight Forwarder နဲ႔မတူတာက NVOCC ေတြကသူကိုယ္တိုင္ ကုန္သယ္ေဆာင္သူ contracting Carrier အေနနဲ႔ Shipper ကို House bills of lading ထုတ္ေပးပါတယ္။Carrier ရဲ႕ တာဝန္ကိုယူပါတယ္။ သေဘၤာလိုင္းမွာ ကုန္ေသတၱာျပန္တင္တဲ့ အခါၾကေတာ့ NVOCC က shipper အေနနဲ႕ ျပန္တင္တာပါ။သေဘၤာလိုင္းက ထုတ္ေပးတဲ့ Master B/L ရဲ႕ Shipper name ေနရာမွာ NVOCC ရဲ႕အမည္ကိုေဖၚျပပါတယ္။