Warehouse

ကုန္စည္ျဖန္႔ျဖဴးမႈအဆင့္မ်ားအေၾကာင္း သိေကာင္းစရာ

ကုန္စည္ျဖန္႔ျဖဴးမႈအဆင့္မ်ားအေၾကာင္း သိေကာင္းစရာ Super Light Logistics

ကုန္ပစၥည္းထုတ္လုပ္သူ (သို႔မဟုတ္) ေစ်းကြက္ေဖာ္ေဆာင္သူတစ္ဦးအေနျဖင့္ မိမိကုန္ပစၥည္းကို ေစ်းကြက္အတြင္း (သို႔မဟုတ္) သံုးစြဲသူမ်ားအၾကား မည္မ်ွအတိုင္းအတာ မည္သည့္အဆင့္အထိ လႊမ္းျခံဳပ်ံ႕ႏွံ႔ေစလိုသည္ကို ေရြးခ်ယ္သည့္အခါ အေၾကာင္းခ်င္းရာ အမ်ားအျပား ထည့္သြင္းစဥ္းစားရန္ လိုအပ္မည္ျဖစ္သည္။

 

အဓိကအားျဖင့္ ကုန္စည္ျဖန္႔ျဖဴးမႈလမ္းေၾကာင္း ႐ွည္လ်ားသည္ႏွင့္အမ်ွ ကုုန္က်စရိတ္ ပိုမိုမ်ားျပားလာမည္ျဖစ္ရာ ရ႐ွိလာမည့္အက်ိဳးအျမတ္ႏွင့္ ဆက္စပ္ေနသည့္ကုန္က်စရိတ္တို႔အေပၚ ခ်င့္ခ်ိန္သံုးသပ္ ေဆာင္ရြက္ၾကေလ့႐ွိသည္။ကုန္စည္ျဖန္႔ျဖဴးေရး လႊမ္းျခံဳပ်ံ႕ႏွံ႔မႈအတိုင္းအတာကို ေအာက္ပါအတိုင္း အဆင့္ (၃) ဆင့္ ခြဲျခားႏိုင္သည္ –

 

(1) လူထုအတြင္း (သို႔မဟုတ္) က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔လႊမ္းျခံဳႏိုင္မႈ
——————————————————————


Mass coverage (or) intensive coverage ဆိုသည္မွာ မိမိကုန္ပစၥည္းႏွင့္အလားတူ ကုန္ပစၥည္းအမ်ိဳးအစားအား ေရာင္းခ်ေနသည့္ ေနရာေဒသအားလံုးနီးပါးတြင္ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ျဖန္႔ျဖဴးႏိုင္ရန္ ႀကိဳးပမ္းျခင္းျဖစ္သည္။အဆိုပါကုန္စည္ျဖန္႔ျဖဴးမႈအဆင့္မွာ အမ်ားအားျဖင့္ ေစ်းႏႈန္းအနည္းငယ္ျဖင့္ေရာင္းခ်ႏိုင္ေသာ ထုတ္ကုန္ပစၥည္းမ်ိဳးကို အလြန္ႀကီးမားက်ယ္ျပန္႔သည့္ ေစ်းကြက္အတြင္း ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ရန္ ရည္ရြယ္ျခင္းျဖစ္သည္။ေနရာေဒသအမ်ားအျပားတြင္ ျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ်ရသည့္အတြက္ ကုန္က်စရိတ္မွာလည္း အဆမတန္ျမင့္တက္မည္ျဖစ္ရာ ေရာင္းခ်ရသည့္ အေရအတြက္ပမာဏ ျမင့္မားမွသာ ကုန္က်စရိတ္ကိုကာမိႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။


လူထုအတြင္း လႊမ္းျခံဳျဖန္႔ျဖဴးမႈ ေနာက္နည္းလမ္းတစ္ခုမွာ အင္တာနက္ (သို႔မဟုတ္) Website မ်ားေပၚမွတစ္ဆင့္ ျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ်ျခင္းျဖစ္သည္။

 

 

(2) ေရြးခ်ယ္လႊမ္းျခံဳႏိုင္မႈ

————————


ဤကုန္စည္ျဖန္႔ျဖဴးမႈအဆင့္မွာ ကုန္ထုတ္လုပ္သူ (သို႔မဟုတ္) ကုန္စည္ျဖန္႔ျဖဴးသူအေနျဖင့္ အလားတူကုန္ပစၥည္း ေရာင္းခ်ေနသည့္ ေနရာေဒသမ်ားအနက္ မိမိကုန္ပစၥည္းကို မည္သည့္ေနရာေဒသမ်ားတြင္သာ ေရာင္းခ်မည္ကို ေသခ်ာစြာစိစစ္သံုးသပ္ကာ ျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ်ျခင္းျဖစ္သည္။
မိမိေရြးခ်ယ္ထားသည့္ ေစ်းကြက္ပမာဏႏွင့္ သဘာဝေပၚမူတည္ကာ ေဆာင္ရြက္ျခင္းသည္ ဤျဖန္႔ျဖဴးမႈ၏ အဓိကအခ်က္ျဖစ္သည္။


လူထုအတြင္း က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔လႊမ္းျခံဳႏိုင္ရန္ ျဖန္႔ျဖဴးသည့္ Mass coverage အဆင့္၏ ေစ်းကြက္ပမာဏႏွင့္ ႏိႈင္းစာပါက ေရြးခ်ယ္လႊမ္းျခံဳႏိုင္မႈ Selective coverage အဆင့္ေစ်းကြက္ပမာဏသည္ ပိုမိုေသးငယ္မည္ျဖစ္ေသာ္လည္း ေရြးခ်ယ္ထားသည့္ ေစ်းကြက္အတြင္း ပိုမိုအေလးထား ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ရန္ ႀကိဳးပမ္းျခင္းျဖစ္သည္။

 

(3) အထူးသီးသန္႔လႊမ္းျခံဳႏိုင္မႈ
——————————


အခ်ိဳ႕ေသာတန္ဖိုးႀကီးႏွင့္ ေနာက္ဆံုးေပၚအဆင့္ျမင့္ထုတ္ကုန္မ်ားသည္ သံုးစြဲႏိုင္သူအေရအတြက္ အနည္းငယ္မွ်သာ ႐ွိႏိုင္မည္ျဖစ္ရာ အလြန္က်ဥ္းေျမာင္းသည့္ေစ်းကြက္ (သီးသန္႔ေနရာေဒသ) ကိုသာ ဦးတည္ျဖန္႔ျဖဴးေလ့႐ွိသည္။လူဂုဏ္တန္ေစ်းဝယ္သူမ်ားအေနျဖင့္ တန္ဖိုးႀကီး ေနာက္ဆံုးေပၚ အရည္အေသြးျမင့္ ပစၥည္းမ်ိဳးကို ႏွစ္သက္ယံုမက အထူးအေလးေပးဝန္ေဆာင္မႈကို ခံုမင္ၾကသည့္သေဘာသဘာဝအရ ကုန္ပစၥည္းထုတ္ေဝသူမ်ားအေနျဖင့္ အထူးေရြးခ်ယ္ထားေသာ (သို႔မဟုတ္) သီးသန္႔အုပ္စုမ်ိဳးကိုသာ ၎တို႔ကုန္ပစၥည္းကို ျဖန္႔ျဖဴးေပးေလ့႐ွိသည္။


ထို႔ျပင္အထူးသီးသန္႔ လႊမ္းျခံဳႏိုင္မႈအဆင့္ေနာက္တစ္မ်ိဳးမွာ တန္ဖိုးႀကီး (သို႔မဟုတ္) ေနာက္ဆံုးေပၚအဆင့္ျမင့္ပစၥည္း မဟုတ္ေစကာမူ သက္ဆိုင္ရာကုမၸဏီ၏ အေရာင္းျပခန္း (သို႔မဟုတ္) အေရာင္းစင္တာမ်ားတြင္သာ ျပသေရာင္းခ်ျခင္းမ်ိဳးျဖစ္သည္။

 

Source : Super Light Logistics

 


Myanmar Logistics Guide

 
 

 

 
 
Read times
Rate this item
(0 votes)